Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget Atas Posting

Update 2021 Deco Surau Di Rumah 2K (2560 x 1440)

Tempat solat anda bersih dan tidak dicemari dengan makanan atau minuman seperti di bilik tidur mahupun ruang tamu yg sering digunakan untuk bersolat. Picture surau smk subang bagaikan dalam taman ibarat kedua pelajar ini dipetik dari blog berikut.

Home Surau Prayer Room Muslim Prayer Room Ideas Modern Home Interior Design

Surau by nur ayunie issuu ini dipetik dari blog berikut.

Deco surau di rumah. Imej tenterakini cadangan membina sebuah surau baru sekolah menengah ini dipetik dari pemilik berikut. Nov 23 2017 explore amran s board surau on pinterest. Tips menghias surau kecil di rumah.

Impiana my imej century pines resort tanah tinggi cameron jimat di agoda ini dipetik dari laman web berikut. Aug 5 2019 explore dida rodelio s board home. Kalau rumah kita kecil saja dan tak boleh nak sediakan ruang solat yang mewah itu tak menjadi persoalan kerana kita boleh buatkan satu sudut di dalam bilik kita sendiri atau satu ruang biasa di rumah kita untuk dijadikan ruang solat untuk bersolat atau berjemaah dengan ahli keluarga.

Pertama sekali kenal pasti arah kiblat terlebih dahulu. See more ideas about muslim prayer room ideas prayer room house design. Keduanya pilih bilik yang mana arah kiblatnya tidak betul betul berhadapan dengan pintu bilik.

Pernahkah anda terfikir betapa indahnya jika rumah anda mempunyai satu ruang solat khas sendiri seperti musolla atau surau. Mini surau followed by 291 people on pinterest. Tak dapat membuat ruang khas untuk solat yang besar yang kecil pun dah cukup bagus yang pentingnya solat itu.

See more ideas about muslim prayer room ideas prayer room prayer corner.

Solat Berjemaah Ditutupi Oleh Tabir Langsir Di 2020 Dekorasi Kamar Tidur Buatan Sendiri Desain Ide Dekorasi Rumah

New The 10 Best Home Decor Ideas Today With Pictures Mushollah Kecil Dari Rumah Mungil Ali Homey Semoga Terinsp Dekorasi Dinding Rumah Desain

Dream House Desain Ide Apartemen Rumah

Pin By Dida Rodelio On Home Mini Surau Muslim Prayer Room Ideas Prayer Room Prayer Corner

Idea For Mini Surau Di 2020 Interior Rumah Desain

Home Surau Prayer Room Muslim Prayer Room Ideas Interior Design Living Room

Pin Oleh Masrat Nanda Di Home Mini Surau Rumah Indah Ide Rumah

Pin Oleh Fatima Di Prayer Room Surau Di 2020 Desain Rumah Dekorasi Rumah Rumah Minimalis

Prayer Room Muslim Prayer Room Ideas Prayer Room Meditation Room Decor